Huippumyyjäksi 8 viikossa

Jos löydät itsesi pohtimasta seuraavia kysymyksiä usein niin uskon, että kurssi sopii sinulle

 

- Kuinka voisin tehdä myyntiprosessista vielä tehokkaamman?

- Kuinka voin hyödyntää LinkedIniä paremmin myyntityössä?

- Kuinka saan enemmän asiakastapaamisia?

- Kuinka varmistan, että voitan tärkeimmät caset?

- Kuinka voin luoda entistä paremman asiakaskokemuksen myyntivaiheessa?

- Kuinka voin hyödyntää videoita myynnissä?

- Kuinka voin parantaa omaa hit-ratea?

- Kuinka klousaan kauppoja paremmin?


Jos tunnistit itsesi näistä ja haluat kehittyä modernin myynnin ammattilaiseksi niin hyppää mukaan kurssille.

Haluan mukaan

Kenelle tämä kurssi sopii ja kenelle ei?

✅ Teet B2B myyntiä tai haluat kehittyä B2B myyjänä

✅ Olet valmis kokeilemaan uusia tapoja myynnissä esim videot & LinkedIn

✅ Myymäsi tuote / palvelu on arvokkaampi ja voit käyttää myyntiin enemmän aikaa kuin esim yhden puhelun verran

✅ Olet valmis sitoutumaan 8 viikon kurssiin & tekemään kurssin aikana tehtäviä, jotta kehityt myyjänä

✅ Teet uusasiakasmyyntiä

 

❌ Teet B2C myyntiä

❌ Haluat tehdä myyntiä kuten olet aina tehnyt etkä ole valmis kokeilemaan uusia asioita

❌ Myyt edullista tuotetta ja tuote pitää saada kaupaksi ensimmäisessä kohtaamisessa

❌ Haluat pikavoittoja ja niksejä myyntiin

❌ Olet asiakkuusjohtaja ja tehtävänäsi on kehittää nykyisiä asiakkuuksia

 

Haluan kehittyä myyjänä

Kurssista sanottua

Jenni Marttila

Myyntikurssissa käydään asioita läpi todella konkreettisella tasolla, mikä jää harmittavan usein tällaisista kursseista puuttumaan. Kurssin tehtävät ovat relevantteja ja aidosti omaa myyntityötä kehittäviä.

Mikko Lahtela

Myyntityötä ns. sivutyönä tekevänä, kurssin aloituksesta sai taas hyvää kipinää myyntiprosessin tarkempaan pohdintaan ja varsinkin asiakkaan näkökulmasta. Uskon tämän kurssin tuovan kaivattua lisäarvoa tekemiseen, joka toivottavasti näkyy myös asiakkaan suuntaan positiivisesti.

Haluan kehittyä myyjänä

Kurssin sisältö

Viikko 1: Millainen on hyvä myyntiprosessi?


- Miksi myyntiprosessi on tärkeä ja mitä täytyy pitää mielessä?

- Modernin myyjän myyntiprosessi

-Etämyynti vs perinteinen myynti

- Tehtävä: Piirrä oma myyntiprosessi

- Tehtävä: Myyntiprosessi vs Ostoprosessi

 

Viikko 2: Tunnista unelma-asiakkaasi

- Miksi minun täytyy tunnistaa unelma-asiakkaat?

- Tehtävä: Tunnista 5 unelma-asiakasta

- Kysymysrunko asiakkaiden ymmärtämiseen

- Tehtävä: Rakenna oma kysymysrunko - Tehtävä: Kontaktoi 5 unelma-asiakasta

- Tehtävä: Tee yhteenveto

 

Viikko 3: LinkedIn-profiili

 

- Miksi LinkedIn profiili on tärkeä?

- Pidä unelma-asiakas mielessä kun suunnitelet profiilisi

- Tehtävä: Kansikuva

- Tehtävä: Profiilikuva

- Tehtävä: Headline

- Tehtävä: About

- Tehtävä: Featured

- Tehtävä: Experience

- Tehtävä: Skills & endorsements

- Tehtävä: Recommendations

- Tehtävä: Accomplishments

 

Viikko 4: Tapaamisten sopiminen

 

- Ymmärrä asiakkaan haaste & luo lisäarvoa

- Tehtävä: Tunnista 5 asiakkaan isointa haastetta

- Oma hissipuhe kuntoon

- Samulin oma hissipuhe + Tehtävä tehdä oma

- Mistä löytää potentiaalisia asiakkaita?

- Tehtävä: LinkedIn hakutoiminnon käyttäminen

- Tehtävä: LinkedIn Sales Navigator

- Tehtävä: LinkedIn tykkääjät & kommentoijat

- Referenssit

- Kysy tiimiltä unelma-asiakkaita

- Rakenna selkeä prosessi tapaamisten sopimiseen

- LinkedIn kontaktipyyntö

- LinkedIn kommentit

- LinkedIn aktiivisuus = Helppoja tapaamisia

- LinkedIn videot

- Puhelu + tekstari + video

- Sähköposti + video

- Sähköposti sarja

 

Viikko 5: Discovery + näkemys + asiakkaan tarve

 

- Miksi discovery on tärkeä osa myyntiä?

- Valmistautuminen tapaamiseen

- Tehtävä: luo oma valmistautumisrutiini

- Discovery call kysymysrunko + tehtävä

- Videoiden hyödyntäminen ennen Discoverya

- Tehtävä: Lähetä 3 videoa

- Sovi seuraava askel kalenteriin

- LinkedInin hyödyntäminen päätöksentekijät

- Hae asiakkaan hyväksyntä asioille

- Valmistautuminen tapaamiseen

- Tarjouksen läpikäynti kalenteriin

 

Viikko 6: Hyvä tarjous

 

- Hyvän tarjouksen runko + tehtävä

- Tehtävä: Hyödynnä asiantuntijaa tarjouksen läpikäynnissä

- Päätöksen tekeminen & seuraavat askeleet

- Videoiden hyödyntäminen tarjousvaiheessa

- Tehtävä: Lähetä tarjous videomuodossa asiakkaalle + viikko paketissa!

 

Viikko 7: Kaupan klousaaminen

 

- Myynti alkaa vasta tarjouksen läpikäynnin jälkeen

- Älä kysy onko asiat edenneet tai onko updatea tilanteeseen

- Luo asiakkaalle arvoa blogeilla, artikkeleilla tai podcastilla

- Tehtävä: Luo lisäarvoa asiakkaalle

- Hyödynnä videoita klousaamiseen

- Tehtävä: Hyödynnä video klousaamiseen

- Päätöksen aika

- Voitto kotiin: Mitä voin oppia?

- Tehtävä: haastattele viimeisin voitettu asiakas

 

Viikko 8: Lisämyynti & referenssit

 

- Kuka vastaa lisämyynnistä & referensseistä?

- Kuinka myydä lisää nykyisille asiakkaille? + tehtävä

- Referenssien kerääminen: 4 portaan malli

- Tehtävä: hanki yksi referenssi

- Kurssin yhteenveto & kiitos

 

Bonus: Kuinka luoda WOW-efekti asiakkaille?

- 2 vinkkiä joiden avulla olen klousannut kauppoja yli 300 000€ edestä

Haluan mukaan valmennukseen

Myyjän tehtävä on vakuuttaa ostaja. Päivätyössäni vastaan markkinointitoimisto Advance B2B:n myynnistä. Kysyin muutamilta asiakkailta mitä mieltä he ovat minusta & tavastani myydä:

Henna Niiranen, TietoEVRY

Samuli on myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, joka myös kokeneiden konkareiden kannattaa ottaa seurantaan viimeistään nyt. Minua inspiroivat erityisesti Samulin palo oppia uutta, intohimo tehdä myyntiä asiakas edellä, sekä kyky hyödyntää digiä ja somea yllättävästi niin julkisesti kuin kahdenkeskisessä viestinnässä.

Arttu Kotakorpi, Mediamaisteri

Samuli teki vaikutuksen ensiluokkaisella myyntityöllään, kun ostimme häneltä ratkaisua yrityksemme markkinoinnin kehittämiseen. Olen kuullut paljon erilaisia myyntipresentaatioita, jotka ovat olleet ihan kelpoja, mutta eivät varsinaisesti herättäneet uusia oivalluksia. Samuli sen sijaan onnistui viemään keskustelun aidosti merkitykselliselle tasolle, ja sai koko johtoryhmämme innostumaan ja miettimään asioita uudesta tulokulmasta. Juuri tällaista näkemyksellisyyttä sitä arvostaa ostajana, kun erilaisia vertailtavia vaihtoehtoja on useita ja investoinnin kokoluokkakin liikkuu jo 100k€ paikkeilla. Samulin myyntiprosessi oli huolellisesti mietitty, mutta se ei kuitenkaan missään kohtaa tuntunut päälleliimatulta tai tyrkyltä. Pidin lisäksi Samulin kekseliäästä tavasta hyödyntää videoita, somea ja muita nykyaikaisen myynnin menetelmiä. Samulin myyntityössä yhdistyy tunneälykäs, innovatiivinen ja fiksu lähestymistapa, josta monen kokeneemmankin myyntivalmentajan soisi ottavan mallia. Suosittelen Samulin oppeja lämpimästi muillekin!

Jeena

Organisaatiomme lähti kilpailuttamaan CRM järjestelmää. Tunsin Samulin LinkedInin kautta ja soitin hänelle kysyäkseni luotettavaa mielipidettä erilaisista järjestelmistä ja niiden ostamisesta ja implementoinnista. Tiesin, että Samulilta saa hyviä vastauksia, näkemystä moderneihin järjestelmiin ja myyntiin. Samulilta ostaminen on helppoa; on laajaa näkemystä, osaamista ja aitoa halua auttaa.

Haluan mukaan valmennukseen

Miksi olisin hyvä valmentaja sinulle?

 

Saatat pohtia miksi minä olisin hyvä valmentaja sinulle. Tässä muutamia ajatuksia tähän aiheeseen

✅ Myin vuonna 2020 palveluita yli miljoonan euron arvosta. Vuodesta 2021 on tulossa vielä parempi. Jaan valmennuksessa kaikki oppini myyntiin liittyen.

✅ Uskon, että myyjänä sinun täytyy erottautua ja luoda mahtava asiakaskokemus. Olen vuosien varrella kokeillut erilaisia tapoja tehdä myyntiä & yllättää asiakas. Jaan tässä valmennuksessa parhaiten toimivat tavat.

✅ Olen käyttänyt LinkedIniä myynnissä viimeisen kolmen vuoden ajan. Olen kokeillut mikä toimii ja mikä ei. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen joka vuosi myynyt LinkedInin avulla + 100 000€ arvosta palveluista.

 

Haluan mukaan valmennukseen

Mitä valmennuksiini osallistuneet ovat sanoneet?

“Täydet pisteet Samulille LinkedIn-koulutuksesta! Samulilla on raikkaita ajatuksia ja koulutus oli hyvin käytännönläheinen. Hän myös haastoi meitä koulutettavia positiivisella otteella.”

“Samuli on huippu puhuja; ilmaisee itseään selkeästi ja kiteyttää asiat hienosti. Samuli onnistui pitämään webinaarin kuuntelijat varmasti kiinnostuneena alusta loppuun ihan loppuun saakka.”

“Samulin pitämä LinkedIn-koulutus oli hyvä ja antoi lisää ideoita siihen, kuinka hyödyntää linkkaria täysillä.”

“Samulin vinkeillä ja verkostoilla jo "hyvin alkanut ura" LinkedInissä sai ihan uudenlaista nostetta ja vasta nyt voi itsekin alkaa pitämään tätä yhtenä tärkeimmistä myynnin työkaluista itselleni.”

“Kiitos Samuli hyvistä neuvoista ja perehdytyksestä Linkkarin toimintaan. Tämä kun ei ole itselle niin tuttu formaatti (vielä), niin piti kysyä neuvoa viisaammalta, ja taas nähtiin että ei kysyvä tieltä eksy! Rohkeasti vaan kaikki muutkin konsultoimaan Samulia!”

“Osallistuin Samulin Linkedinin koulutukseen. Samulin koulutus oli hyvin johdonmukainen ja asiallinen. Siitä sai monenmoisia vinkkejä mukaan otettavaksi. Samulin tapa kouluttaa oli hyvin mukaansa tempaavaa ja se sai mielenkiinnon säilymään hienosti läpi koulutuksen. Twistinä mukana oli pieni itsensä haastaminen johon ei kuollutkaan vaikka, niin aluksi luulin. Mikäli haluat viedä Linkedinin taitojasi uudelle tasolle, voin lämpimästi suositella Samulin koulutusta.”

“Osallistuin Samulin vetämään LinkedIn-koulutukseen. Koulutuksen taso oli erittäin korkea, Samuli vei koulutettavat heidän epämukavuusalueelle toistuvasti saaden aikaan sen, että kyseinen epämukavuusalue muuttui positiiviseksi kokemukseksi. Kertaakaan ei tarvinnut kelloa katsoa koulutuksen aikana. Kouluttajana Samuli on innostava, asiantunteva ja sopivan haastava. Suosittelen lämpimästi.”

“Kun mietin kenen puoleen käännyn LinkedIniä koskevissa kysymyksissa, nousee Samulin nimi aina ensimmäisenä mieleen. Olen saanut kullanarvoisia vinkkejä ja neuvoja.”

 

Haluan mukaan valmennukseen